Nya äventyr

Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 20 juli 2009 22:59


Igår såg vi Harry Potter på bio. Hade sett fram emot det länge. Filmen var riktigt bra...som alla Harry Potter är, tycker jag =) Den var inte som man hade förväntat sig dock. Vi trodde att den skulle vara mer "mörk"/spännande och ha mer action på nått vis, men det handlade mest om relationer faktiskt...men det funkar ju det med. Det var riktigt roligt när Ron hade fått i sig lite "love potion" t ex...hehe!

Om man gillar Harry Potter ska man helt klart se den =)


Idag har det regnat typ hela dagen...vilket betyder att det är perfekt "ikea-väder"...vilket i sin tur betyder att det blir gryyyymt mycket folk i den "blå kuben"!
Shit, va mycket folk det har varit idag....stressigt värre! Det myllrade med människor överallt! Tiden gick ju rätt fort dock, så det var ju skönt.


Andreas bar in tvn imorse till våran nya hörna, så när jag kom hem efter jobbet idag, så kröp jag ner mig i sängen och tittade på tv....mysigt! Va härligt det kommer bli att kunna mysa ner sig i sängen och titta på film framöver! Jag slumrade till lite grann imellanåt, var så trött eftersom det hade varit en stressig dag + att jag hade klivit upp tidigt. Andreas kom och körde mig ur sängen vid kl.18.30-19 tiden tror jag, så då åkte vi och handlade middag. Vi käkade tacos idag....MUMS!


Sen ikväll har jag mest försökt städa undan lite här, det är så himla rörigt efter ombyggnaden! Jag längtar tills vi är klar med allt här hemma, så man lättare kan hålla ordning i lägenheten. Det är jobbigt när det känns som att det aldrig är riktigt städat faktiskt. Nästa projekt är att bygga en data-lösning i vardagsrummet...det kommer bli jätte bra. Andreas slipper sitta vid matbordet med sin dator...och vi får tillbaka köket. Då kommer det bli lättare att hålla städat tror jag. Hoppas stenhårt på det iallafall =)


Imorgon ska vi fixa det sista på tv-hörnan. Sen på kvällen ska pappa hjälpa oss att hämta Andreas tv med stora Forden. Det är skönt att det händer något nästan varenda dag! Det känns som man kommer ett steg närmare målet hela tiden...och det känns riktigt bra.


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards