Nya äventyr

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 10 juli 2009 12:07


Igår på dagen låg jag nedbäddad i soffan hela dagen. Det regnade ute, så det var perfekt väder för att bara slappa. Jag låg och zappade på tvn rätt länge, sen någon gång mitt på dagen, koppla jag datorn till tv och slog på en film. Jag tror jag såg ca 20 minuter på filmen innan jag somnade, det var så himla skönt! En tupplur nerbäddad i soffan när det regnar ute, det går inte av för hackor det! =)


Efter middagen tog jag mig ett bad, det var jätte skönt! Jag hade lampan släckt i taket, så det var bara ljuset från fönstret i badrummet som lyste in. Det var så skönt att ligga i det varma vattnet, och lyssna på regnet utanför, det var jätte avslappnande. Jag älskar verkligen att bada!


På kvällen gick jag och Andreas på bio med Maria, vi såg The proposal. Jag tyckte att den var bra, den hade alla delar en romantisk komedi ska innehålla. Jag både skrattade och fällde några tårar på slutet. Den får 6.5/10 i betyg i kategorin "romantisk komedi". Betyget kanske känns lågt med tanke på att jag tyckte att den var riktigt bra och hade allt, men det är en kategori med många bra filmer att tävla mot, som tex Love actually och Notting Hill.


Det är riktigt tråkigt att regnar på min semester, men igår gjorde jag verkligen det bästa av skitvädret. Mys i soffan, skumbad och bio med min älskling och en kompis...det blir 9/10 i betyg i kategorin "en regning dag" =)


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards