Nya äventyr

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 19 juli 2009 19:44


Igår efter jobbet var jag och Andreas ut och åt med mamma och pappa på Stekhuset. Vi satt på uteserveringen, och det var grymt skönt väder! =) Jätte god mat i solen, är precis vad man behöver efter en dag i den "blå kuben"!


Mamma och pappa skjutsade hem oss, så dom följde med upp för att titta på ombygget. Vi hade inte hunnit så långt då, men dom trodde att det skulle bli bra när vi förklarade hur vi skulle göra.


Vi fick några presenter från deras semesterresa...Andreas fick en karta öl och jag fick jätte fina bokstäver som man kan sätta på väggen..."Carpe Diem" och "L'amour est stupide ensemble" (kärlek är att vara galen tillsammans).

Jätte mycket tack mamma och pappa =)


Efter mor och far hade åkt, så fortsatte vi med renoveringen. Jag och Andreas tapetserade för första gången själv...och det var riktigt bra! Vi är grymt stolta över oss själv =) På kvällen satt vi in hyllorna som vi hade målat, och så satte vi dit belysningen lite provisoriskt. Det vart så FINT! Jag är så grymt nöjd. Längtar tills allt är på plats! Jag vet inte hur många gånger jag var in i sovrummet igår och stog och beundrade våran nya tv-hörna =P


Det som är kvar att göra är att köpa en till nätverkskabel, så vi kan flytta in min tv och åka hämta Andreas tv.

Vi måste köpa en matta till golvet i garderoben...nu är det en jätte ful och sliten typ korkmatta som ligger där.

Vi måste sätta fast belysningen ordentligt...och göra en bra lösning på alla kablar som kommer gå dit.

En sista piffning och sen är det klart...LÄNGTAR! =)


Ikväll ska vi gå på Harry Potter, ser fram emot det jätte mycket =)


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards