Nya äventyr

Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 8 juli 2009 21:55


Dagen har varit väldigt lugn, jag har bara slappat i soffan, kollat tv och surfat på datorn.


Ikväll åt vi middag med mamma, pappa och moster ute på restaurangen på Bergafjärden. Det var mycket trevligt och det var grymt god mat!


Efter vi hade käkat där ute, åkte vi till Ica Nacksta för att storhandla. Vi hade gjort en jätte lång inköpslista, efter vi hade bestämt några maträtter vi ska äta i framöver. Slutsumman vart 1300:-, mycket pengar blir det, men nu har vi mat för rätt lång tid framåt, så det känns bra! =) Det känns rätt lyxigt att ha en proppfull kyl faktiskt!
Jag vet inte riktigt varför, men när vi stog och packade in all denna mat i kylen tillsammans, kändes det jätte mysigt på något vis. Det känns som en syssla som jag skulle gärna göra med Andreas en lång tid framåt. Det kändes stadigt, tryggt och som en vardag man har sett fram emot när man var singel. Sköta ett hem med någon man tycker om, det betyder mycket det! Andreas har bott hos mig minst 3 månader nu, och det har bara varit härligt hela tiden. Jag tycker så mycket om att ha honom här =)


Nu ska vi slappa i soffan resten av kvällen.


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards