Nya äventyr

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 3 juli 2009 15:19


I onsdags var första dagen för partaj på årets Gatufest. Det var förfest hemma hos Jenny´s syster Linda. Vi drack och käkade grillat. Det var riktigt trevligt rätt länge.
Andreas blev riktigt full, och tog upp en sak som han troligtvis har funderat på länge, och nu kom det fram när han var full. Jag tyckte dock inte att det var rätt tillfälle, att prata om sånna viktiga saker när vi inte var nykter. Kvällen blev inte särskillt lyckad för oss kan man säga. Det blev väldigt lite fest, och istället massa diskutioner och tårar(inte bara lessna tårar). Varken jag eller Andreas är bra att prata om känslor till vardags, så nu kom det väl fram när alkoholen hade gjort sitt. Som orden "Jag älskar dig" uttalades för första gången mellan oss denna afton. Det är stora fina ord, och det är synd att vi var full när dom sades, men jag är ändå glad att vi sa dom! Hur som helst så löste vi diskutionen, så det var ju skönt! Andreas betyder otroligt mycket för mig, och jag kan inte tänka mig att vara utan honom.


På torsdagen vaknade jag med ögon stora som pingisbollar efter allt gråtande kvällen innan. Jag låg i soffan hela dagen och tog det lugnt, och Andreas sov jätte länge.
På kvällen åkte jag in på Gatufesten och träffade Jenny, Thomas och resten av gänget. Andreas stannade hemma och pluggade till teoriprovet som han skulle göra kl.08 på fredagmorgon.
Jag hade en trevlig kväll ute. Vi satt i Daltons-tältet hela kvällen. Jag, Jenny och Linda var och rocka loss längst framme vid scenen när Jerka spelade dock. Det är en cool gammal man det. Vilket drag det var, kul! =)
Jag, Jenny och Thomas var och käkade älgkebab också, det är ju sååå smaskens! Precis vad man behöver innan man åker hem! Jag tog kl.02.15 bussen hem, och Andreas kom och mötte mig nere vid bussen, så jag slapp gå genom Granlo ensam, han är snäll =)


Andreas var iväg och gjorde teoriprovet till motorcyckel imorse, han fick 2 fel för mycket, så det gick inte vägen den här gången. Men jag är riktigt imponerad av honom, för han har inte pluggat särskillt mycket, men ändå var han så nära att klara det!


Ikväll blir det Gatufesten igen...uppdatering kommer!


Tjo hej! =)


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards