Nya äventyr

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 11 juli 2009 12:16


Igår var ännu en lugn dag...det är dom sista dagarna på semestern nu, så det gäller att ta vara på vilan. Jag pratade med min stf chef igår...och hon sa att nu när det har varit så dåligt väder, så har det var grymt mycket på jobbet...lika mycket som det är när vi har kampanj!! Oh shit, då vet man vad man har att vänta sig då!! Jag måste säga att jag har jobbångest nu, det blir ju alltid så när man har haft semester. Ledigheten flyger förbi så snabbt, och vips så ska man tillbaka till jobbet igen.
I år har jag något annat att se fram emot dock...2 november åker vi ju till Kap Verde, så jag har 2 veckor med sol, bad och vila att se fram emot! LÄÄÄNGTAR! =D


Andreas åkte iväg vid kl.17, han och Micke skulle hjälpa Åsse med båten uppe i Ö-vik. Så jag slappade i soffan ensam igår. Det var länge sen jag var ensam hemma nu. Sen Andreas "flyttade in", så är det mest jag som har varit iväg på saker. Jag är dock van att vara ensam efter alla mina år som singel, så det gick ju bra att vara ensam också. Jag sov någon timme i soffan, sen käkade jag middag, och sen fortsatte jag kvällen med att zappa på tvn. Jag trodde att Andreas skulle vara ute på vift sent, men han kom hem redan kl.21 Grabbarna hade bestämt att dom skulle spela, så Plutis tillbringade resten av kvällen i köket. Han kom in och pussade på mig ibland dock =) Dom han spelar med frågade honom om han ville vara den som leder spelet...den som bestämmer vad alla ska göra osv, men han tackade nej, för att han skulle kunna smita iväg och pussa på sin flicka. Dom andra kallade honom nerd ;) Jag är glad att han är MIN nerd! =D


Ikväll ska vi gå på Ice Age 3 ser fram emot det jätte mycket!

Uppdatering kommer. =)


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards