Nya äventyr

Alla inlägg den 4 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 4 juli 2009 12:19


Jag hade jätte trevligt på Gatufesten igår! Jenny kom och hämtade mig och Maria. Jag och Maria köpte med oss varsin fryspizza från hemköp, eftersom vi inte hade ätit. Sen var det förfest hemma hos Linda i Bergsåker igen. Vi hade jätte trevligt, en kul fest! =) Först var det tänkt att vi skulle åka ner tidigt, för det var några som ville se Lundell spela. Men det kändes så tidigt att åka ner till kl.19.30, så det blev att folk åkte in i omgångar. Först åkte Linda´s Thomas ner, sen efter någon timme åkte Jenny´s Thomas, Jörgen, Linda och Sandra in. Jenny, Maria och jag åkte ner sist, vi tog bussen som gick kl.22
Andreas och hans kusin hade suttit hemma i min lägenhet och partajat, och dom hoppade på samma buss som oss. När vi kom in så gick Andreas och kusinen iväg för att ta ut pengar, och hitta kussens flickvän. Jenny, Maria och jag gick ner till Olearys tältet för att möta upp Thomas och hans kompis Jörgen. Vi satt där en stund, sen gick vi upp till Daltons tältet. Andreas och hans kusin var där, så vi möttes upp där igen. Vi stog alla och surrade en stund, sen efter ett tag vart det att alla gick åt varsitt håll.
Jag var med Andreas resten av kvällen. Vi stog och pratade, kramades och pussades mest hela tiden. Jag kom på mig själv flera gånger att jag stog och tittade upp på honom (jag är ju mycket kortare), och tänkte att "han är så fin"! Fina gröna ögon, och dom mest plutande läpparna i världen. Jag tycker om honom så mycket =)
Vi gick och åt en älgkebab innan vi åkte hem, det var lika gott igår igen. Vi tog en taxi hem, stannade till på Statoil för att köpa med oss lite bakissnask tills idag, och det känns grymt bra idag! Vi tittade lite på tv, sen la vi oss i sängen och tittade på en serie på datorn tills vi somnade. =)


Sammanfattningen blir; jag hade en jätte mysig kväll med min otroligt fina pojkvän! <3


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards