Nya äventyr

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Linda Nordstrand - 17 juli 2009 23:25


Igår var jag ledig, så jag fick äntligen sova ut! Guud, va skönt det är att få vakna i sin egen takt! =) Jag har varit så grymt trött i veckan, så det var verkligen välbehövligt med en sovmorgon!


Jag tillbringade dagen med att slappa och tvätta. Vi hade jätte mycket handdukar och sängkläder i tvättkorgen, så jag passade på att tvätta allt. Det är grymt tråkigt att tvätta sånna grejer, men det är väldigt skönt när det är gjort! =)


På e.m åkte vi iväg ut till Birsta för att köpa färg till garderoben som ska bli tv-hörna. Vi åkte sedan förbi Andreas lgh och hämtade lite saker också. Vi käkade lite när vi kom hem, sen började vi renovera direkt =)
Vi skruvade bort hyllorna, slipade och började målade. Det är så gryyymt roligt med inredning! Jag älskar verkligen att planera och pyssla med sånt! Det gör mig glad och förväntansfull =)


Idag köpte jag med mig belysning till den nya tv-hörnan, som jag tror kommer bli jätte bra! Jag jobbade till kl.20, när jag kom hem så hade Andreas fixat middag, så vi käkade direkt. Sen dök jag direkt in i renoveringen igen. Andreas hade målat några vändor idag, och jag målade lite till ikväll. Imorgon kan vi troligtvis börja tapetsera...YEAY! Varken jag eller Andreas har tapetserat ensam förrut, men det går säkert bra ändå =)


Imorgon ska jag jobba, så nu ska jag slappa lite innan det är dax för sängen =)


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards