Nya äventyr

Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Mysfredag, övernattningsgäst och cirkus

Av Linda Nordstrand - 31 maj 2010 20:01

I fredags var jag ledig, och det var ju grymt skönt!


Varje vecka har jag och Andreas mysfredag. Jag brukar ju alltid jobba till kl.20 på fredagar, så myset brukar i kunna börja förrän efter kl.21 Mysfredagen blir så kort då. Men eftersom jag var ledig i fredags, så kunde myset börja tidigt! Jätte härligt!    Det kändes riktigt lyxigt! Vi passade på att se några avsnitt av 24. Spännande!


På lördagen jobbade jag till kl.19 Andreas kom och hämtade mig, sen drog vi ut till Nolby för att hämta Anton som skulle sova över hos oss.

Andreas skulle iväg på fest med grabbarna, så han åkte iväg direkt efter han hade skjutsat hem mig och Anton till Granlo.

Jag och Anton tittade på Skattkammarplaneten, och han smaskade på lite godis. Vi myste i soffan nerbäddad under täcket    Eftersom klockan var mycket när filmen var slut, så fick han gå och lägga sig direkt efter filmen. Han sa att han hade svårt att somna, men jag sjung några sånger för honom, så somnade han ganska snabbt   


Eftersom jag jobbade på söndagen, så kom pappa och hämtade Anton vid kl.9.30 innan jag åkte iväg på jobbet.


På e.m träffades vi på Gärdet och kollade in Cirkus Brazil Jack. Det var Camilla, Micke, Hanna, Anton, mamma, pappa, Andreas och jag. Cirkusen var inte så bra i år tyckte vi, men barnen var nöjd, och det är ju huvudsaken!   


Efter cirkusen åkte vi hela bunten och käkade buffé på Saigon Palace, det är alltid lika smaskens!


På kvällen så var jag ut och joggade, som jag berättade om i förra blogginlägget. Super nöjd!   


Jag har bokat bussbiljett för att åka ner att hälsa på bästa Jenny. Jag åker ner med Y-buss tisdagen 22/6, sen kan jag åka hem med Jenny och Thomas på torsdagen 24/6, då dom ska åka upp till Sundsvall för att fira midsommar. Det passade ju perfekt! Det ska bli jätte trevligt! Jag hoppas att jag hinner träffa pretty Perta också!   

Det ska bli så trevligt att få rå om sthlms tjejerna en smula!   


Det är en jätte fin kväll, så jag tror jag ska gå ut en sväng. Det blir en lite kortare sträcka idag, men det ska bli skönt att komma ut iallafall   Lite motion är ju bättre än igen motion.


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Nordstrand - 6 september 2012 21:35

Jaha...nu är jag tillbaka på jobbet efter ca 1 års ledighet, och det med blandade känslor. Det är roligt att träffa alla arbetskamrater igen! Det är skönt att sitta och äta lunch i lugn och ro, utan att behöva kasta i sig lunchen eller behöva ro...

Av Linda Nordstrand - 1 september 2012 20:28

Jag har målat och bytt knoppar på ett gammalt skåp efter farmor och farfar, och resultatet vart riktigt bra      Jag hann ta bort 3 av knopparna innan jag kom på att jag skulle knäppa ett före kort dock...   FÖRE: EFTER:           ...

Av Linda Nordstrand - 27 augusti 2012 12:51

              Söta kompisar dom där två      Själv känner jag att jag skulle behöva be om ursäkt till mina egna kompisar, för att jag inte varit särskillt närvarande på sista tiden. Jag ringer nästan aldrig till någon. Jag ringde inte e...

Av Linda Nordstrand - 25 augusti 2012 13:05

Nu har vi flyttat ner Andreas alla datagrejer så att lill-stumpa-stumpa äntligen skulle få sitt lekrum.   Det vart jätte mysigt, och vi är där inne ofta      Till myshörnan har jag köpt 4 st kuddar, och resten har jag sytt själv. Dom köpta är...

Av Linda Nordstrand - 1 augusti 2012 11:03

I lördags var vi på dop i Attmars kyrka. Det var Millys kusin Nova som skulle döpas.         Sista bilden har jag lånat från Hennys blogg (Novas mamma, Andreas syster). Hon var så söt lilla Nova, och så duktig i kyrkan! Milly skötte sig b...

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards