Nya äventyr

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Linda Nordstrand - 30 maj 2010 21:19

Jag gick bara en gång under hela joggingrundan den här gången!   


För mig som är nybörjare på det här med jogging, så är det en stor framgång!  


Jag joggar i ett väldigt lugnt tempo. Men det handlar inte om hur snabbt det går, det handlar om att orka ta joggingsteget så långt som möjligt. Joggingsteget är ju jobbigare än att gå. Det är ju (som en arbetskamrat beskrev det) en serie av små hopp. När jag sen orkar jogga hela vägen runt, så kan jag börja träna på tempot. En sak i taget!   


Den gula linjen på bilden markerar ungefär den sträckan jag gick...resten av vägen joggade jag. (Klicka på bilden så blir den större)


  


Jag gick alltså från mitten av Selångersplan och över Bergsåker/Granlo-bron. Direkt efter bron började jag jogga igen   


Framgång!   


  


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards