Nya äventyr

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Linda Nordstrand - 24 maj 2010 21:50

Nu kommer en liten sammanfattning för vad jag ha gjort söndag och måndag. Jag har ju redan berättat om lördagen som jag också var ledig   


Söndagen gick i slappandets tecken. Jag och Andreas såg film och serier mest hela dagen. Jag gjorde några korta insatser med motion bara. En riktigt skön dag!


Idag har jag gjort lite saker som jag har tänkt göra länge. Det känns så himla bra att ha det gjort!

Jag läste en artickel om att göra en lista på vad man behöver göra hemma, sen göra en plan på hur man ska hinna med att göra det före semestern. Det stog att man skulle planera in att göra lite saker i taget. Planera in och bocka av. Man kan offra en vardagkväll till att få något på listan gjort t ex. När sen semester kommer, så kan man njuta av ledigheten och göra roliga saker, och inte ha massa måsten. Det lät verkligen som en bra plan tyckte jag!   

Jag har inte gjort någon lista, men idag fick jag iallafall 3 saker gjorda som jag har haft på min "to do list" i huvudet    Toppen!


Jag var ikväll ut på en joggingtur. Jag tog "Bergsåkersrundan". Den här gången räknade jag inte lyktstolpar, utan jag joggade så långt jag orkade sen gick jag en kort bit, och sen joggade igen. Det vart att jag inte gick allt för mycket under rundan. Jag känner mig stolt över mig själv   Det går verkligen framåt!


Imorgon ska jag vara med på Vår Ruset, jag kommer ta det lugnt, bara göra mitt bästa. Jag kommer inte orka jogga hela vägen runt, men det är helt okej   


På torsdag så ska jag, Anna och Sara gå på premiären på Sex and the city 2, det ser jag fram emot riktigt mycket. Det ska bli jätte trevligt!   


Jag har nu varit med i Viktklubb.se i 2 veckor, och jag har gått ner 3,1 kg.


Livet känns bra just nu!   


  






Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards