Nya äventyr

Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Linda Nordstrand - 26 maj 2010 20:21

Igår var jag med på Vår Ruset för första gången. Det gick helt okej. Det var så grymt mycket folk, så det var svårt att springa dock.   


Jag och Malin gjorde sällskap. Vi försökte jogga lite titt som tätt, men det var så mycket folk att det var svårt att ta sig fram. Det vart att vi joggade när vi såg en öppning, sen joggade vi tills det blev tvärstopp av en "mur" av folk. Vi gick en bit till vi såg en ny öppning, så vi kunde jogga lite till, tills det tog stopp igen, osv. Eftersom det var så svårt att ta sig fram blev det att vi powerwalkade ganska mycket. Jag hade tänkt att jogga mer än vad det blev, men som sagt det var nästan omöjligt att ta sig fram   


Nu har man ju varit med en gång, så man vet vad det handlar om, så det är ju kul. En medalj med rosa snöre fick jag på kuppen också.   


  





Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards