Nya äventyr

Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Middag och bio med tjejerna

Av Linda Nordstrand - 28 maj 2010 15:19

Igår var premiären på Sex and the city 2. Jag, Anna och Sara hade bokat en tjejkväll för detta ändamål   


Vi träffades och åt på Ming Palace innan filmen. Vi träffades redan vid kl.17 Vi käkade gott och pratade bort några timmar innan filmen började. Det var jätte trevligt!   


Filmen var bra! Jag tycker inte att den var lika bra som den första, men ändå bra   


När jag kom hem vid 23.45 var Andreas fortfarande vaken, så vi myste ner oss i sängen och såg ett avsnitt av 24 innan vi somnade. Mys!   


Idag har jag varit ledig, det har varit jätte skönt!   

Det har varit/är tråkigt väder dock, så det är ju mindre kul.


Malin hämtade mig vid kl.11.30, så åkte vi till Friskis och tog ett lunchpass. Det var jätte kul och skönt!   


Jag kollade i min kalender (jag skriver upp all träning) och såg att det var precis 7 veckor sen jag var där sist. Jag var då på precis samma pass. Jag kom ihåg att jag orkade inte göra alla rörelser fullt ut, och var väldigt trött på slutet.


Idag så kändes det bara bra! På slutet kände jag att jag hade massa ork kvar, så jag tog i ännu hårdare. Det kändes så fantastiskt bra och roligt!

Mina promenad/joggingpass som jag har gjort under senaste veckorna har verkligen gjort under för min kondition! Jag är så fantastiskt nöjd!   


Jag vet att jag tjatar om träning och hur jag utvecklas, men det är det som jag känner mig mest nöjd och glad över just nu. Jag kan bara inte låta bli!    


Ikväll är det mysfredag med min älskling som gäller. Jag har köpt jordgubbar som vi kan mumsa på    Ser fram emot en mysig kväll med min fina Andreas som jag älskar så mycket    Love you cutiepie!

 

  





 
 
Terese M

Terese M

28 maj 2010 20:55

Vad roligt att träningen går bra! =) Sluta inte skriva om det, jag tycker att det är inspirerande! =D

http://teresemattson.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

28 maj 2010 22:40

Va kul att du tycker det =)
Då ska jag absolut skriva vidare om träningen!

http://linda76.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Nordstrand - 6 september 2012 21:35

Jaha...nu är jag tillbaka på jobbet efter ca 1 års ledighet, och det med blandade känslor. Det är roligt att träffa alla arbetskamrater igen! Det är skönt att sitta och äta lunch i lugn och ro, utan att behöva kasta i sig lunchen eller behöva ro...

Av Linda Nordstrand - 1 september 2012 20:28

Jag har målat och bytt knoppar på ett gammalt skåp efter farmor och farfar, och resultatet vart riktigt bra      Jag hann ta bort 3 av knopparna innan jag kom på att jag skulle knäppa ett före kort dock...   FÖRE: EFTER:           ...

Av Linda Nordstrand - 27 augusti 2012 12:51

              Söta kompisar dom där två      Själv känner jag att jag skulle behöva be om ursäkt till mina egna kompisar, för att jag inte varit särskillt närvarande på sista tiden. Jag ringer nästan aldrig till någon. Jag ringde inte e...

Av Linda Nordstrand - 25 augusti 2012 13:05

Nu har vi flyttat ner Andreas alla datagrejer så att lill-stumpa-stumpa äntligen skulle få sitt lekrum.   Det vart jätte mysigt, och vi är där inne ofta      Till myshörnan har jag köpt 4 st kuddar, och resten har jag sytt själv. Dom köpta är...

Av Linda Nordstrand - 1 augusti 2012 11:03

I lördags var vi på dop i Attmars kyrka. Det var Millys kusin Nova som skulle döpas.         Sista bilden har jag lånat från Hennys blogg (Novas mamma, Andreas syster). Hon var så söt lilla Nova, och så duktig i kyrkan! Milly skötte sig b...

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards