Nya äventyr

Alla inlägg den 30 september 2009

Av Linda Nordstrand - 30 september 2009 23:08



Jag har snöat in på den här låten. Jag tycker att det är sån fin text!

Nu är inte jag en jätte stor country beundrare direkt, men jag tycker att vissa låtar/artister kan vara riktigt bra. Sådan country som går mot pop hållet alltså. Jag är inte heller troende, så referensen till gud är inte heller min grej...men.....



Alla upplevelser man går igenom, leder en framåt i livet. Även om vissa saker är svåra och jobbiga, så kan dom leda till något som är jätte bra.


Denna låt tillägnar jag min Andreas. Jag älskar dig hjärtat. Jag är så glad att jag träffade dig <3

 

You make me happy!

 

Den här låten kanske är lite otippad, men jag gillar idén bakom texten. Jag är glad att min brokiga väg ledde till en sån underbar kille som Andreas.

 

Av Linda Nordstrand - 30 september 2009 21:58

 

Idag har jag varit ledig...och det har varit sååå skönt! Glad


Började dagen med att slappa i soffan några timmar. Jag älskar att ligga i soffan, nerbäddad med täcke och kudde, få vakna i lugn takt när jag är ledig. Det är nog en av mina favoritsaker med en ledig dag Glad 

Jag käkade frulle, tittade på några tv-serier, sov i ca.20-30 min, bokade en besiktningstid för Volvon och räknade ut hur mycket "deg" jag skulle kräva av min älskling den här månaden Tungan ute


Andreas har ju bott här sen i vintras/våras, så vi har ju redan varit sambos i några månader nu. Nu har Andreas bror flyttat in i hans lägenhet, så nu kan min sötis börja dela kostnaderna för den här lägenheten med mig. SÅ nu är vi sambos på riktigt kan man väl säga Skrattande Det känns jätte bra! Grattis till oss! Flört


Jag fick besiktningtid för Volvon den 14 oktober. Vi håller tummarna att den går igenom utan anmärkning, som den hade gjort förra året.


På e.m så stökade jag på i köket och lyssnade på musik. Tänk vad musik kan göra saker mycket mer trevliga. Har man bra musik att lyssna på, så tänker man inte så mycket på att man gör en sån tråkig sak som att diska eller dyligt Glad


När jag var klar med pysslandet i köket, så klädde jag på mig varmt, och tog en rask prommis på 40 minuter i höstkylan. Det var faktiskt riktigt skönt. Jag var rädd att jag skulle frysa, men man blir ju varm av att gå, så det gick bra Glad


Storhandlig, ost/köttfärsbiffar, pussar och Idol är saker som resten av kvällen har innehållit.


Sammanfattning:

Jag har haft en jätte skön ledig dag! Jag behövde verkligen en sån Glad



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards