Nya äventyr

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Linda Nordstrand - 4 september 2009 21:22


Idag lunchade jag med mamma och Camilla i Birsta city...vi käkade nacho-tallrik alla tre...det var smaskens =) Jag gick en sväng med dom i gallerian efteråt...innan det var dax att gå tillbaka och jobba. Det var full rulle idag på jobbet...många som ville köpa kök.


Andreas är med grabbarna ikväll. Dom käkar tacos, kollar på fotboll och spelar tv-spel. Jag hoppas att han har trevligt =) Det är ju viktigt att träffa sina vänner då och då.

Jag har lovat att komma hämta honom när han vill åka hem....jag hoppas att det inte blir allt för sent...jag ska ju upp och jobba imorgon.


Själv har jag sysselsatt mig med att surfa på datorn, och pratat med Jenny i telefon =)


Från och med den här helgen har vi öppet 10-19 varenda lör och sön =/ Det känns jobbigt och tråkigt faktiskt. Då är man inte hemma förrän ca.19.30...så det känns som man kommer inte hinna hitta på något alls när man jobbar helg. Man hinner hem och äta, varva ner, sen måste man gå och lägga sig för man ska upp och jobba dagen efter typ.

Man jobbar ju så mycket kvällar ändå på ikea, så det har varit skönt att veta när man jobbar helg, så har det inte har varit längre än till kl.18 Men men...det blir ju mer pengar nu dock, man tjänar ju bra på helgen, om man ska se det positiva i det hela.


Nu ska  jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv...får se om jag har hunnit somna innan min sambo ringer för hämtning.




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards