Nya äventyr

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Linda Nordstrand - 1 september 2009 23:44


Vilken jobbig dröm jag hade inatt! =P Jag drömde att mamma och pappa påstod att jag var deprimerad och behövde prata med en psykolog. Jag förstod själv inte varför, för jag var verkligen inte deprimerad. Men dom var väldigt allvarliga hela tiden, och sa att; jo Linda, du måste gå och prata med någon. Det fanns inget jag kunde säga som kunde övertyga dom att jag inte var deppad. Vi gick på en restaurang där tydligen Anna jobbade...och jag högg tag i henne och sa; Anna förklara för mamma och pappa att jag är inte deprimerad och jag behöver inte gå och prata med en psykolog! Men Anna höll med mina föräldrar...hon tyckte också att jag behövde gå och prata med någon. ÅÅh, vad frusterad jag vart! Dom tittade på mig med väldigt allvarliga ögon. Dom tittade på mig som att dom tyckte synd om mig eftersom jag inte insåg själv att jag var tokig. Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta! MEN FATTA JAG ÄR INTE DEPRIMERAD! Det var så grymt

frustrerande! HAHA!
Jag hade det väldigt jobbigt inatt! =P


Jag började kl.12 idag, så jag hade sovmorgon. Andreas skulle upp tidigt dock, eftersom han skulle skriva teoriprovet för MC. Vi ställde alarmet på min mobil eftersom hans mobil är sönder. Provet skulle skulle skrivas kl.10, och Andreas valde att ställa klockan på 8. Han vaknar aldrig av mitt alarm på morgonen, så jag fick uppgiften att knuffa till honom så han skulle vakna. Jag tänkte att jag knuffar till/väcker honom kl.8, sen somnar jag om till kl.9.30, så skjutsar jag honom till provet då. Alarmet ringde kl.8, och jag knuffade till honom och sa att ha måste vakna...han vaknade till men la sig till rätta igen...han fick snooza 1 gång tänkte jag...så när alarmet ringde efter 9 minuter knuffade jag till honom igen. Det var tydligt att han tänkte inte kliva upp, så jag gav honom telefonen och sa att nu fick han sköta snoozningen själv. Men tror ni att jag kunde somna sen igen...inte då...jag låg ju och oroa mig att han skulle somna om och inte vakna i lagom tid! Det jag inte visste var att han somnat jätte sent, så han ställde fram alarmet till kl.9, så han inte skulle vara jätte trött när han skulle skriva provet. Jag låg ju och väntade på att snoozen skulle ringa, men det gjorde ju aldrig det! Jag låg på aga tills han klev upp kl.9.15 Så tokigt det kan bli =P


Jag hoppade i mysbyxor och en huvtröja och skjutsade Plutis till provet, sen åkte jag hem för att göra mig iordning för jobbet. Jag duschade först, och när jag kom ut så tog jag på mig ett linne och mysbyxor, så tänkte jag att jag svidar om till ikea-outfiten precis innan jag åker. Sagt och gjort...jag bytte om och åkte till jobbet. När halva dagen har gått...känner jag att det är något som inte känns riktigt rätt. Hmm...vad kan det vara...?

Oh shit...jag har ju glömt att ta på mig BHn! Haha!

Jag vart jätte självmedveten resten av dagen...hade armarna i kors och dyligt...allt för att gömma mina "bara" bröst...skit jobbigt ju!

Här kommer lite mer information än ni vill ha kanske (mamma och pappa håll för ögonen!).

Det är ju så här att mina bröstvårtor pekar som oftast rak ut *generad*.

Hur proffigt tror ni att det ser ut, med en kökssäljare i en gul pösig ikea t-shirt med ett par bröstvårtor som står rakt ut?!?! HAHA! Ja hua!

Jag har haft en jobbig dag idag!


Andreas klarade teoriprovet idag iallafall =) Grattis älskling!


Jag slutade kl.20 idag...så vad kan man fixa för att gratta sin sötis vid den tiden....


Han fick sin favorit pizza från pizzerian i Bergsåker till middag.

En blombukett och en snusdosa från Hemköp i Granlo =P


Den mest vardagligaste romantik man kan tänka sig. Men det är ju tanken som räknas...eller hur? =)



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards