Nya äventyr

Alla inlägg den 27 september 2009

Av Linda Nordstrand - 27 september 2009 12:26


Jenny var hemma över helgen, så vi passade på att samla ihop oss för att träffas. Det vart ett gäng på 14 personer, som möttes upp på Ming Palace för att käka och ha trevligt Glad Närvarade var: Jenny, Thomas, Anna, Fredrik, Sara, Ulli, Lisse, Maria, Jocke, Linda (jennys syster), Anna (jennys kusin), kusinens pojkvän Mattias, Andreas och jag. Jennys moster Anita och hennes man kom förbi och drack några öl också. Det var en jätte trevlig middag Glad Det var fantastiskt kul att få umgås med hela gänget!

Efter middagen splittrades sällskapet upp. Några åkte hem, och några gick på förfest hos Jennys kusin Anna. Andreas som är förkyld fick skjuts hem med söta Sara, och jag gick vidare på förfesten. Det var så trevligt att dricka en god Xider och surra skit med mina vänner Glad Vi var på festen till ca kl.00 sen gick vi på Momento Palace, det nya stället som har öppnat i Espans gamla lokaler. Det var skoj att få gå ut och dansa...det var så länge sen jag gjorde det jue. Jag och Maria stog på dansgolvet ända tills vi åkte hem...kul Glad 


Jag drack inte så mycket igår, så jag mår rätt bra idag faktiskt. Jag är trött dock...som man blir av en kväll ute...så det kommer bli en lugn dag i soffan...ska bli skönt Glad



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards