Nya äventyr

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Linda Nordstrand - 11 september 2009 16:39


...att det första helgen på 5 veckor som jag är ledig. Jag har jobbat 4 helger på rad nu....så ni kan ju fatta att det känns underbart att vara ledig i helgen! Skrattande


YEAY!!! Skrattande

Av Linda Nordstrand - 11 september 2009 13:04


Senaste dagarna har varit rätt händelselös...jag har jobbat...åkt hem...käkat middag med Andreas...kikat på tv....gått och lagt mig...sen samma visa dagen efter.


I skrivandes stund så sitter jag på jobbet vid surfdatorn i personalmatsalen och har precis ätit lunch...har en halv timme kvar på lunchen...sen har jag några timmar kvar att jobba fram till kl.18 då jag slutar......


Det är såå skönt att veta att det är fredag, och jag är ledig i helgen! Skrattande

Jag och Andreas har bestämt att vi ska ha myshelg hela helgen....vi har inte riktigt bestämt vad det innebär. Tror det blir käka hemma och kolla på en film ikväll....och troligtvis går vi ut och äter imorgon. Får se vad det blir....huvudsaken är ju att vi får rå om varann ordentligt Glad


Det ska bli så härligt!


Jag hoppas att alla mina nära & kära får mysigt helgen också!


kram på er <3



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards