Nya äventyr

Alla inlägg den 23 september 2009

Av Linda Nordstrand - 23 september 2009 21:17


Jag har varit hemma sjuk från jobbet...men nu är jag äntligen kry igen. Usch, va jag mådde dåligt i några dagar.


På lördagkväll när Andreas var ute svirade på stan, så bäddade jag ner mig i soffan och kollade på tv hela kvällen. Höjdpunkten på kvällen var helt klart när Sara ringde och surrade lite skit med mig! Vi pratade över 1½ timme Glad Det var jätte trevligt att få prata med söta Sara.


Söndag, måndag och tisdag var rätt händelselösa måste jag säga. Var ju sjuk...så det enda jag kunde göra var att ligga och vila.


Idag är första dagen jag har jobbat efter sjukdommen...jobbade kl.9-20....lång dag....men den flöt förbi rätt smärtfritt måste jag säga.


När jag kom hem hade Andreas lagat mat...det var jätte gott! Han hade gjort köttfärsbiffar med ost i...med en sås av strimlad lök, rökt skinka och grädde. Det var verkligen jätte smaskens! Skrattande Det är kul att äta något nytt när man käkar GI...det blir lätt att man äter samma och samma hela tiden. Det där måste vi verkligen äta fler gånger...kul att ha något nytt att lägga till menyn Glad 


Nu ska jag slappa lite i soffan innan det är dax att knyta sig...jobbar lång dag imorgon också....så det är bäst att försöka komma i säng i tid.


Kram på er alla där ute!


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards