Nya äventyr

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

Hanna och Anton på besök

Av Linda Nordstrand - 5 maj 2012 20:35

Idag har vi haft Millys stora kusiner här, Hanna och Anton


Det var bestämt sen innan att Anton skulle vara hos oss några timmar idag. Camilla jobbar ute på vårmässan, och Micke skulle in till stan för att kolla på fotboll. Micke skulle komma och lämna Anton vid kl.15 Jag fick ett sms från Hanna på f.m, som frågade om det var okej om hon också kom hit, och det var det ju såklart! Hon var på stan med en kompis, och hon skulle också dyka upp vid kl.15


Hanna dök upp först. Det är inte klokt att hon har blivit så här stor! Hon fyller 12 år 9.e juni. Vart tog alla år vägen?!

 Båda kusinerna med Milly. (Anton är 6 år)

   


När båda kusinerna var på plats, kollade vi på film, dom valde; Marmaduke . 


Camilla kom hit vid 18-tiden, då käkade vi tacos tillsammans. Fick då ett samtal från pappa, som undrade om det var okej om dom kom och "nosade" på Milly en stund. Så mamma och pappa dök upp efter en stund också   

Hela gänget var här en stund och myste Milly.

   


Hon körde sina röstövningar även ikväll! Det var lite svårt att höra vad som sas när vi försökte prata med varann    Busungen!   


Måste säga att vilken "tur" det är att hockey-vm har börjat, så det kan vara hockey på tvn varje kväll    


Jag hade tur igårkväll dock, för då fick jag axelmassage av Andreas medan han kollade på hockeyn, det förhöjde ju kvällen trots att det var hockey på tvn   


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, det är ju som sagt hockey på tv ikväll också   Jag kan iofs gå ner och kolla på tvn nere, men vet inte om det är nåt värt att kolla på.

Ska kolla upp det!


Ha en härlig lördagkväll gott folk!  


   



 
 
jenny

jenny

7 maj 2012 10:03

Ja, herregud...Vilken stortjej =)
Apropå det där med hockey...Igår gjorde jag en deal med T om att han fick se fotboll om han masserade min rygg samtidigt....Funkade alldeles utmärkt! Vi får ju vara lite smarta sådär =) Kram gumsan!

http://jennylind76.bloggagratis.se

Linda Nordstrand

7 maj 2012 10:30

Ja visst, som tjej så måste man vara lite klurig ibland =)

Kraam!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Nordstrand - 6 september 2012 21:35

Jaha...nu är jag tillbaka på jobbet efter ca 1 års ledighet, och det med blandade känslor. Det är roligt att träffa alla arbetskamrater igen! Det är skönt att sitta och äta lunch i lugn och ro, utan att behöva kasta i sig lunchen eller behöva ro...

Av Linda Nordstrand - 1 september 2012 20:28

Jag har målat och bytt knoppar på ett gammalt skåp efter farmor och farfar, och resultatet vart riktigt bra      Jag hann ta bort 3 av knopparna innan jag kom på att jag skulle knäppa ett före kort dock...   FÖRE: EFTER:           ...

Av Linda Nordstrand - 27 augusti 2012 12:51

              Söta kompisar dom där två      Själv känner jag att jag skulle behöva be om ursäkt till mina egna kompisar, för att jag inte varit särskillt närvarande på sista tiden. Jag ringer nästan aldrig till någon. Jag ringde inte e...

Av Linda Nordstrand - 25 augusti 2012 13:05

Nu har vi flyttat ner Andreas alla datagrejer så att lill-stumpa-stumpa äntligen skulle få sitt lekrum.   Det vart jätte mysigt, och vi är där inne ofta      Till myshörnan har jag köpt 4 st kuddar, och resten har jag sytt själv. Dom köpta är...

Av Linda Nordstrand - 1 augusti 2012 11:03

I lördags var vi på dop i Attmars kyrka. Det var Millys kusin Nova som skulle döpas.         Sista bilden har jag lånat från Hennys blogg (Novas mamma, Andreas syster). Hon var så söt lilla Nova, och så duktig i kyrkan! Milly skötte sig b...

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards