Nya äventyr

Alla inlägg den 3 maj 2012

Av Linda Nordstrand - 3 maj 2012 21:12

Måste ju visa upp dom nya ljuslyktorna!


(Klicka på bilderna så blir dom större)

     Jätte fina eller hur?   


Mamma kom förbi idag, hon skulle lämna några kuddar som hon inte använder, som jag ska sy fodral till och ha i kökssoffan på inglasningen.

Hon kunde inte stanna nå länge, men undrade om jag ville följa med och kolla i butiken som ligger lite längre ner på gatan. Det lät ju trevligt, för jag har aldrig varit in där. Tinas tror jag den heter. Mamma tog sin bil och åkte bort, och jag packade ner Milly i vagnen och traskade efter. Det fanns lite smått och gott där...inredningsgrejer, tyger och kläder till dam, herr och barn. En salig blandning helt enkelt   


Den vita höga lyktan vart inköpt där. Jätte fin tycker jag   


När jag ändå var ute och hade Milly i vagnen, så kändes det som att det var lika bra att gå en liten prommis. Mamma sa att om jag tog vägen förbi henne, så kunde hon bjuda på glass eller ett äpple. Det vart ett äpple hos mamma...glass får ju inte jag äta   


När vi var där knäppte mamma den här underbara bilden på Milly.


Det går inte annat än att älska den där gláskiten!  

 



Här kommer också ett litet bildspel på Milly från idag   


"Ibland går det fort - från det ena till det andra"



 

  

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards