Nya äventyr

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Linda Nordstrand - 4 maj 2012 21:27

Idag vart vår älskade lilla prinsessa 6 månader  


Tänk vad tiden flyger förbi! Kan inte fatta att det redan har gått 6 månader sen hon kom och förgyllde vår värld!

Älskade älskade Milly  


Dagen till ära fick hon ha söta kjolen på sig   

(klicka på bilderna så blir dom större)


          


Vi har verkligen myst och busat hela dagen och kvällen! Vi har kramats och pussas jätte mycket! Hon är så mysig lilla fröken   


Vi var in till stan en sväng på e.m för att gå på föräldragruppen, men annars har vi varit hemma. Det har ju varit så ruskigt väder, så man har inte haft lust att vara ute direkt.


Filmade Milly nu på kvällskvisten när hon testar röstresurserna.

Hon låg i mitt knä, så igentligen var jag lite för nära för att filma. Höll upp kameran (mobilen) vid axeln och filmade ner mot henne.

Så här låter det mest hela dagarna här hemma nu för tiden   



   
Gullungen är högljudd nu för tiden! Ibland har man lust att sätta in öronpropparna en stund  


Jag älskar henne så otroligt mycket!

 Grattis på 6 månaders dagen min underbara dotter   


  


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards