Nya äventyr

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Linda Nordstrand - 21 april 2010 12:46

Åh, det är så skönt att känna sig kry igen!   


Det började med halsont på torsdagkväll som sedan höll i sig. Jag jobbade ett långt pass på fredag, och sedan ett kort pass på lördag. Efter jobbet på lördag då bröt förkylningen ut rejält, ont i halsen, snorig, ont i huvudet, och feber. Igår på e.m började jag känna mig bättre dock, och nu känner jag mig riktigt frisk. Skönt!   


Jag ska iväg och jobba idag...kl.16-20...det blir skönt att mjukstarta med ett kort pass. Skönt med sovmorgon, och skönt att ha tid att komma ut och röra på sig på f.m


Jag har nyss varit ut på en promenad/jogging runda. Jag tog Bergsåkers rundan som vanligt, men jag mjukstartade efter förkylningen. Jag joggade 3 lyktstolpar och gick 2 lyktstolpar till mitten av Granlo/Bergsåkers-bron, sedan gick jag resten av vägen hem.


Det känns jätte bra att fått varit ute och röra på mig, efter jag har legat i soffan flera dagar nu.   Jag har ju varit såå rastlös!   


Nu ska jag först hoppa in i duschen, sedan slappa lite i soffan, äta lunch och göra mig iordning, innan jag måste åka iväg till jobbet om ca 2½ timme.


  



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards