Nya äventyr

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Linda Nordstrand - 12 april 2010 22:09

Idag har jag varit ledig, och jag har haft en otroligt skön dag!


Älskade solen har värmt idag!   


Jag började morgonen med att vakna till i soffan, käkade frulle och tittade lite på tv.


Vid kl.11.30 gav jag mig iväg på promenad/jogging tur. Jag körde samma taktik som förra gången...jogga två lyktstolpar och gå två lyktstolpar. Det gick bra även den här gången. Det vart en smula jobbigare, och jätte mycket mer svettigt idag pga att det var riktigt varmt i solen    Jag kämpade på iallafall, och det kändes bra!   


På e.m åkte jag iväg och shoppade i Birsta. Jag ville köpa lite bättre kläder att ha på mig när jag ska vara ute och motionera. Jag hittade några bra grejer faktiskt   


Jag köpte den här snygga vindjackan   


Jag köpte även dom här joggingskorna   


Till dessa köpte jag ett par tunna svarta byxor, som tydligen skulle vara bra för jogga och dyligt i. Jag känner mig jätte nöjd faktiskt   


Jag köpte lite annat smått och gott också...strumpbyxor, svart klänning, mineral foundation...etc. Det är skönt att få shoppa loss ibland! Tänk att det ska vara så roligt att göra av mig pengar!   


Jag var ute efter ett par svarta skor också, men jag hittade inga jag gillade. Jag skulle vilja ha ett par snygga/tuffa svarta skor/stövlar som kanske går en bit upp på vaden. Det får inte vara någon hög klack på dom, för då får jag ont i fötterna. Det ska vara ett par skor som man kan ha till kjol/klänning/byxor, som passar både att ha till fint och till vardags. Jag har ju ofta lite "sportigare" stil upptill, jag älskar ju huvtröjor och ziptröjor, så dom måste passa till det. Men även passa till finare tillfällen. Dom ska vara riktigt sköna också. Det är svårt att hitta nått, när man själv har typ en bild i huvudet hur dom skulle kunna se ut   Jag får jaga vidare helt enkelt.


Imorgon ska jag gå ut och äta med Anna och Sara, det ser jag fram emot jätte mycket! Ska bli trevligt att träffa bästa tjejerna   


  




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards