Nya äventyr

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Linda Nordstrand - 18 april 2010 09:30

Jag är ledig idag och imorgon, och det ska bli riktigt skönt!


Det tråkiga är att jag är förkyld...ont i halsen, snorig och ont i huvudet. Jävla skit! Jag har ju kommit igång med joggingen nu ju, och känner mig peppad att komma ut och fortsätta utmana mig själv. Med en ond hals blir det ingen jogging, men jag kanske kan ta mig ut på en lugn promenad senare dock. Vi får se hur jag känner mig och hur vädret är bara.


Jag har ju även skrivit upp mig på stegtävlingen på jobbet. Tävlingen började den 6/4, men jag fick inte min stegräknare förrän 14/4, så jag ligger ju efter några dagar. Jag vill ju ta igen dessa dagar...komma ut och motionera på fritiden också...och då blir jag förkyld   Jävla skit!


Nu ska jag göra frukost och kika lite på tv. Håll tummarna för mig att förkylningen går över snabbt!


  



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards