Nya äventyr

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Grattis älskling!

Av Linda Nordstrand - 27 april 2010 15:38

Andreas har fått jobb!    Han börjar jobba redan på måndag. Det är ett typ datasupport-jobb, och han kommer hålla till på Sundsvalls sjukhus på dagarna. Jag är så otroligt glad för hans skull!  GRATTIS GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING!  


Själv har jag jobbat som ett djur sista veckan...många långa dagar på rad....så idag är det fantastiskt skönt att vara ledig!   


Jag blev väckt av telefonen imorse, det var från jobbet (IKEA). Jag har sökt ett vikariat över sommaren som personaladministratör, och dom ringde och sa att jag skulle intervjuas på fredag. Kul att jag får komma på intervju, sen får man se hur det går. Vikariatet gäller mellan v22-34, och man jobbar vardagar mellan kl.8-17.   Det skulle vara kul att prova något nytt, även om jag trivs otroligt bra med att sälja kök på IKEA. Jag är redan medräknad på sommarschemat på kök, så jag har inga höga förhoppningar att jag får vikariatet som personaladministratör. Man måste ju prova att söka iallafall dock   


Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga dag!


  








 
 
Ingen bild

Sara

27 april 2010 19:34

Gratulera killen från mig!
Då kanske man kan få använda sig av honom när vi har problem med datorn på jobbet?! Jag kräver direktnr...
Grattis! Grattis!

 
Ingen bild

Pippi

27 april 2010 21:58

Åååh vad kul gumman! Hälsa och gratta, och nu ser ni till att få tummen ur och kommer ner och hälsar på oss första bästa helg ni får ledigt tillsammans!=)

Och det är klart att du mycket väl kan vara väldigt aktuell för tjänsten, annars lägger man inte ner tid på att träffa någon! Tro på dig själv gumman!!! Jag håller alla tummar jag kan!

 
Ingen bild

Mamma

29 april 2010 20:12

Ja va roligt. Toppen för Andeleas. GRATTIS GRATTIS

Hoppas det funkar för dej oxå. Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Nordstrand - 6 september 2012 21:35

Jaha...nu är jag tillbaka på jobbet efter ca 1 års ledighet, och det med blandade känslor. Det är roligt att träffa alla arbetskamrater igen! Det är skönt att sitta och äta lunch i lugn och ro, utan att behöva kasta i sig lunchen eller behöva ro...

Av Linda Nordstrand - 1 september 2012 20:28

Jag har målat och bytt knoppar på ett gammalt skåp efter farmor och farfar, och resultatet vart riktigt bra      Jag hann ta bort 3 av knopparna innan jag kom på att jag skulle knäppa ett före kort dock...   FÖRE: EFTER:           ...

Av Linda Nordstrand - 27 augusti 2012 12:51

              Söta kompisar dom där två      Själv känner jag att jag skulle behöva be om ursäkt till mina egna kompisar, för att jag inte varit särskillt närvarande på sista tiden. Jag ringer nästan aldrig till någon. Jag ringde inte e...

Av Linda Nordstrand - 25 augusti 2012 13:05

Nu har vi flyttat ner Andreas alla datagrejer så att lill-stumpa-stumpa äntligen skulle få sitt lekrum.   Det vart jätte mysigt, och vi är där inne ofta      Till myshörnan har jag köpt 4 st kuddar, och resten har jag sytt själv. Dom köpta är...

Av Linda Nordstrand - 1 augusti 2012 11:03

I lördags var vi på dop i Attmars kyrka. Det var Millys kusin Nova som skulle döpas.         Sista bilden har jag lånat från Hennys blogg (Novas mamma, Andreas syster). Hon var så söt lilla Nova, och så duktig i kyrkan! Milly skötte sig b...

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards