Nya äventyr

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Linda Nordstrand - 16 januari 2010 18:45

...har det varit på jobbet! Det har varit mycket kunder som ha velat köpa kök idag. Jag jobbade kl.12-16 idag...som lunchavbytare. Under den tiden var det fullt ös! Planeringsborden var fulla med kökssugna kunder. Framme vid första disken där vi svarar på kortare frågor och gör små beställningar, var det inte heller en lugn stund. Det kändes lite rörigt idag, men vi är ju vana vid stressen, så vi betade av kunderna så fort vi kunde.

Imorgon jobbar jag kl.10-19...får se om det blir lika mycket att göra imorgon också. Det brukar vara lite lugnare på söndagar dock   


När jag kom hem från jobbet, slängde jag in en form Stinas vitlökskyckling i ugnen. Kycklingen tar ca 1 timme att bli färdig, så medans den tillagades så passade jag på att göra lite hemmagympa. Jag tränade mage, axlar, rygg, biceps, triceps, rumpa och lår    Det var skönt att få det gjort innan middagen, så kunde jag käka och slappa i soffan sen. Vi åt som sagt Stinas vitlökskyckling (sallad och sås till)...jag hade inte ätit den innan...mycket gott var det iallafall   


Nu blir det att fortsätta att slappa i soffan resten av kvällen.


PÖSS!   

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards