Nya äventyr

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Linda Nordstrand - 18 juni 2009 22:19

Måste inleda med att skriva; guud va roligt att det är så många som har kommenterat min nya blogg idag =) Jag har världens bästa vänner...jag känner verkligen erat stöd!

Det känns jätte roligt att börja detta blogg-äventyr med att veta att ni finns där ute, och ni är intresserad av att läsa mina vardagliga små historier =)

 

För att summera denna dag; Jag är sjuk =/

Vaknade vid kl.04-05 med att jag inte kunde sluta hosta, jätte jobbigt!

Jag låg och kraxade så mycket att Andreas inte heller kunde sova. Varje gång han höll på somna så fick jag en hostattack, så han vaknade till igen...stackarn.

Jag skulle igentligen jobba idag, hade ställt klockan på 06.30, men jag var klarvaken (samtidigt helt slut) av allt hostande, så jag förflyttade mig och datorn till soffan redan vid kl.06

Det finns absolut ingenting att göra så tidigt på morgon, och inget att se på tv, så det var då jag bestämde mig för att fixa mig en blogg. Inget ont som inte har nått gott med sig, brukar man ju säga =)

Resten av dagen och kvällen har jag bara legat nedbäddad i soffan med täcke och kudde. Har zappat på tvn mest, nu när vi har en Dreambox finns det ju lite mer kanaler att välja mellan oxå, så det är ju bra.


Höjdpunkterna idag har varit; telefonsamtal med Anna, bigboy till middag (sjuk= orkar inte laga nån mat - och struntar i GIn), glass och jordgubbar till efterrätt, och Andreas som har tyckt synd om mig och tagit hand om mig =)

OCH självklart alla snälla kommentarer från mina vänner, det värmer! =)


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med Andreas och kolla på tv/film.


Kram på er alla!

Av Linda Nordstrand - 18 juni 2009 07:09

Jaha...nu har jag provat att "twittra" ett tag, och har kommit på att jag tycker att det är roligt att dela med mig av min vardag. Jag skriver mest om triviala saker, men jag vet att det är ett bra sätt för mina vänner att hålla koll på vad som händer i mitt liv =)


Tänkte nu avancera till att blogga på riktigt istället, eftersom jag skriver ju ändå rätt mycket varenda dag. Det svåra med twitter är att man har bara 140 tecken per inlägg...så det blir väldigt upphackat det man skriver.

Jag länkar till min twittersida så man kan läsa mina gamla inlägg, om man inte känner till hur det går till på Twitter, så kom ihåg att läsa nedifrån och upp.    www.twitter.com/evilsista


Det positiva med att blogga är att man kan lägga upp bilder, och dom som läser kan skriva kommentarer =) Det känns som att det kan vara roligt att få respons på det man skriver om, så nu gör jag ett försök!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards