Nya äventyr

Direktlänk till inlägg 18 juni 2009

Testing...testing...one...two...one...two...is this thing on?

Av Linda Nordstrand - 18 juni 2009 07:09

Jaha...nu har jag provat att "twittra" ett tag, och har kommit på att jag tycker att det är roligt att dela med mig av min vardag. Jag skriver mest om triviala saker, men jag vet att det är ett bra sätt för mina vänner att hålla koll på vad som händer i mitt liv =)


Tänkte nu avancera till att blogga på riktigt istället, eftersom jag skriver ju ändå rätt mycket varenda dag. Det svåra med twitter är att man har bara 140 tecken per inlägg...så det blir väldigt upphackat det man skriver.

Jag länkar till min twittersida så man kan läsa mina gamla inlägg, om man inte känner till hur det går till på Twitter, så kom ihåg att läsa nedifrån och upp.    www.twitter.com/evilsista


Det positiva med att blogga är att man kan lägga upp bilder, och dom som läser kan skriva kommentarer =) Det känns som att det kan vara roligt att få respons på det man skriver om, så nu gör jag ett försök!




 
 
jenny

jenny

18 juni 2009 09:32

Jihoo!! Äntligen! Vad jag har saknat att man inte kan kommentera din Twitter =))
Vissa saker är ju sånt man måste skriva nåt om liksom...Härligt, jag blir din första kommentar hoppas jag *håller tummarna* Pöss & kramen

http://jennylind76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

18 juni 2009 09:36

YEAY! Min första kommmentar...jag visste att det här skulle bli roligt! =D
Pöss på dig älsklings Jenny =)

 
Ingen bild

Anna

18 juni 2009 12:27

Vill bara påminna dig om att redovisa vad du gör dagligen , det här blir kul tror jag =)
Kramen på dig...

 
Ingen bild

Linda

18 juni 2009 12:33

Det ska jag absolut göra Anna =)

Kram på dig gumman!

 
Ingen bild

Nina

18 juni 2009 15:08

I´m with you! Kram!

 
Ingen bild

Linda

18 juni 2009 16:09

Va kul Nina =)

Jag tycker att du oxå ska börja blogga, så jag får läsa om din vardag på andra sidan atlanten =)

Kram!

 
Ingen bild

Sara

18 juni 2009 19:48

Vad bra att man kan skriva nåt till dig nu!!
Ännu en blogg att lägga till i favoritgruppen och att läsa varje dag så man håller sig uppdaterad.

Puss o Kram

 
Ingen bild

Linda

18 juni 2009 20:18

Låter bra det Sara =)

Puss och kram!

 
Maria

Maria

18 juni 2009 20:52

Kan bara hålla med tidigare kommentarer.
Ser fram emot att få läsa din blogg:))
kramen

http://www.maria76.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Linda

18 juni 2009 20:59

Jag kollar din blogg varje dag, för att se om du har skrivit något jag med =)

kram på dig Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Nordstrand - 6 september 2012 21:35

Jaha...nu är jag tillbaka på jobbet efter ca 1 års ledighet, och det med blandade känslor. Det är roligt att träffa alla arbetskamrater igen! Det är skönt att sitta och äta lunch i lugn och ro, utan att behöva kasta i sig lunchen eller behöva ro...

Av Linda Nordstrand - 1 september 2012 20:28

Jag har målat och bytt knoppar på ett gammalt skåp efter farmor och farfar, och resultatet vart riktigt bra      Jag hann ta bort 3 av knopparna innan jag kom på att jag skulle knäppa ett före kort dock...   FÖRE: EFTER:           ...

Av Linda Nordstrand - 27 augusti 2012 12:51

              Söta kompisar dom där två      Själv känner jag att jag skulle behöva be om ursäkt till mina egna kompisar, för att jag inte varit särskillt närvarande på sista tiden. Jag ringer nästan aldrig till någon. Jag ringde inte e...

Av Linda Nordstrand - 25 augusti 2012 13:05

Nu har vi flyttat ner Andreas alla datagrejer så att lill-stumpa-stumpa äntligen skulle få sitt lekrum.   Det vart jätte mysigt, och vi är där inne ofta      Till myshörnan har jag köpt 4 st kuddar, och resten har jag sytt själv. Dom köpta är...

Av Linda Nordstrand - 1 augusti 2012 11:03

I lördags var vi på dop i Attmars kyrka. Det var Millys kusin Nova som skulle döpas.         Sista bilden har jag lånat från Hennys blogg (Novas mamma, Andreas syster). Hon var så söt lilla Nova, och så duktig i kyrkan! Milly skötte sig b...

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards