Nya äventyr

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Linda Nordstrand - 28 juni 2009 23:45


Idag har det varit ännu varmare på balkongen!! Jag kunde bara ligga ute typ en kvart i taget, sen var jag tvungen att gå in och svalka mig! Jag ställde timern på mobilen på 15 minuter...och tvingade mig själv att ligga kvar tills alarmet ringde. Dom minuterna gick så grymt långsamt. Man kan ju tycka att en kvart inte är så länge, men idag när det var så varmt, så kändes det som en evighet! Varje ny kvart bytte jag sida jag solade, så jag ska få färg på alla sidor av kroppen. Jag ligger på solsängen, som är ca 30 cm hög, så där nere vid golvet på balkongen blir det ju alldeles vindstilla, det blir alltså som en bastu! Svetten har lackat på hög nivå idag! Men jag klagar inte! Det är grymt skönt med sol och semester =)


Vi åkte till mamma och pappa och åt middag. Jag och Andreas köpte med oss kött som vi grillade. Föräldrarna åt sill och potatis. Det var jätte gott med grillat som vanligt! Det är nog min absoluta favoritmat!

Det var en jätte skön kväll! Jag satt ute i bikinin till klockan var typ 9...det är fantastiskt med sommar! =)


Nu blir det slappa i soffan! Titta på någon film kanske...

Vi har tittat igenom alla Harry Potter-filmerna dom senaste kvällarna, för det kommer ju en ny Harry-film på bio snart, och den måste vi självklart gå på! =)

Får se vad vi kan hitta för film och titta på ikväll, nu när vi har avklarat Harry Potter =)



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards