Nya äventyr

Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Linda Nordstrand - 21 februari 2010 10:10

Igår var Anna, Fredrik, Ulli och Lisse här och förgyllde min och Andreas kväll. Tack allisammans, jag hade en jätte mysig och trevlig kväll!   


Vi bjöd på taco-middag först, så vi trängde in oss runt bordet i köket. Vi satt och käkade och pratade, det var mycket trevligt!


Efter middagen gick vi in till salongen (vardagsrummet), och spelade Band Hero. Jag vet inte om någon av oss har något större chans till en karriär som trummis direkt! Det är f-n inte lätt att försöka få in slagen rätt! Man sitter och slår och slår, och hoppas att nått slag ska träffa på rätt takt!  Som tur var så var vi alla lika kass på trummorna! Hehe! Sången, basen och gitarren klarade vi bättre dock   Det vart många skratt under spelets gång...jätte kul!   


Vi spelade i någon timme, och sen satt vi resten av kvällen och pratade. Tänk att nått så simpelt...bara sitta och prata med goda vänner...kan vara så fantastiskt trevligt! Jag behöver verkligen inte mer än så..."bara" sitta och prata och skratta med mina vänner gör mig så glad i själen. Mina vänner betyder så mycket för mig!   


Gästerna kom kl.18 och åkte hem vid kl.00, så jag fick rå om dom i 6 timmar, det är jag mycket tacksam över!


Kvällen var precis vad jag behövde efter sorgen över Thård. Jag fick tänka på något annat, och umgås med mina vänner som jag håller så kär!


Tack för en underbar kväll mina älsklingar!    


  



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards