Nya äventyr

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Linda Nordstrand - 6 februari 2010 21:29

Igår slutade jag klockan 16, och Andreas kom och hämtade mig på jobbet. Vi åkte först och kollade in Crosstrainern på Team Sportia som jag har önskat mig av släkten i födelsedagspresent. Dom hade 3-4 st kvar på lager nu, och jag hoppas att någon finns kvar på torsdag när det är tänkt att jag ska åka och köpa den. Det är nämnligen så att det är medlemsdagar för Friskis på Team Sportia tors-lör nästa vecka, så då får man 15 % på hela sortimentet om man visar upp sitt Friskis-kort när man handlar. Det kom ju väldigt lägligt, nu när jag ändå hade tänkt köpa den   Det blir ju 600 kr i rabatt! Grymt bra!

Vi åkte sedan på Ica-Maxi och storhandlade...jätte bra att få det gjort...men shit det är inte billigt att gå på Gi-diet!   Men nu har vi så klarar oss ett tag, så det är ju toppen!   

När vi handlat åkte vi hem och fyllde upp kylen och frysen med alla varor, det är alltid en jätte skön känsla att se kyl/frysen full laddad   

Vi lagade middag direkt, så sen hade vi hela kvällen på oss att ha fredagsmys   


Vi myste ner oss i soffan, och såg 3 st avsnitt av Friday night lights, sen ett avsnitt av Greys anatomy och The mentalist.  Vi gillar serier som ni kanske förstår  Vi hade jätte mysigt   


Idag har vi också mest legat i soffan och myst. Andreas var ut på balkongen och skottade den dock. Han fick hoppa ut genom fönstret, precis som jag fick göra sist    Får se hur länge det dröjer innan den är full med snö igen....


Mamma och pappa bjöd oss på middag på Ming Palace ikväll. Det var jätte smaskigt! Jag käkade biff med bambuskott...min favorit rätt där. Det var trevligt att få komma ut och äta och sitta prata lite. Mamma och pappa följde med oss hem efter middagen. Vi kollade på Melodifestivalen....det var inte direkt någon höjdare. Får hoppas att det blir bättre bidrag på dom resterande deltävlingarna!


Min älskling var jätte trött ikväll, så jag har redan bäddat ner honom i sängen och slagit på en film på x-boxen som han kunde somna till. Han ligger nog sover så sött vid det här laget   


Jag är rätt trött jag också, men jag ska kika på tv en stund innan jag går och lägger mig   


Hoppas att ni alla har en mysig helg!


PÖSS   



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards