Nya äventyr

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Linda Nordstrand - 9 februari 2010 22:08

Igår jobbade jag kl.10-20, det var rätt lugnt på avdelningen hela dagen. Vårt säljprogram la ner sista 1½ timmen dock. Det låg nere globalt, och det kom inte gång innan stängning. Vi är så grymt beroende av datan, så blir alltid jobbigt när det blir så där. Vi kan ju inte lägga några ordrar alls   Som tur var så var det ju ganska lugnt. Dom kunder vi hade, tog vi dom uppgifter vi behövde för att göra ordrar idag istället. Man får göra det bästa av situationen liksom.


När jag kom hem så hade vi besök av "Thunis"...Andreas kompis Dom kikade på hockeyn. Pöjkarna hade käkat Bite line pizza...måste säga att jag vart lite avis   Men jag käkade lite fylld lövbiff, sallad och bea...det var gott det med   Trevligt med lite besök här hemma.


Jag gick och la mig ganska tidigt....typ vid 22-tiden. Jag slog på en film på x-boxen...Love happens....den var rätt bra faktiskt. Det var en romantisk drama/komedi med Jennifer Aniston och Aaron Eckhart. Jag fällde någon tår till den   


Jag tror jag somnade vid 00.30-tiden...men sen vaknade jag bara någon timme senare. Jag hade en sån där natt när man ligger och funderar på saker och ting. Jag funderade och funderade...kunde verkligen inte somna om. Till slut klev jag upp och tog med mig täcke och kudde till soffan och slog på tvn. Jag kände att jag behövde distraheras. Det funkade till slut....och det vart att jag sov i soffan inatt. Som tur är har jag en jätte skön soffa   


Idag har jag haft en "bäbis" tid på jobbet...kl.12-16....ganska skönt med sånna dagar ibland också.


Vi gjorde Margits fläskfilé till middag idag...alltid lika mumsigt!   


Sen tillbringade vi några timmar i soffan....kollade på lite olika serier tillsammans.

Nu har ett av mina favoritprogram börjat "So you think you can dance". Det är ett måste att se! Vilka grymt duktiga dansare som är med! Love it!


  

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards