Nya äventyr

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Linda Nordstrand - 4 februari 2010 21:14

Det har varit skönt att vara ledig idag! Snön har ju öst ner idag igen, så jag har inte varit utanför dörren. Det var igentligen tänkt att vi skulle åka och storhandla mat och titta ut min födelsedagspresent i Birsta, men vi spar det tills imorgon. Jag slutar kl.16 imorgon, så vi åker direkt efter jobbet istället   


Vi har myst i soffan tillsammans hela dagen...tittat på lite serier...bara legat nära och slappat...LOVE IT!   


Jag har pratat med Anna och Jenny i telefon idag. Vi är ju inte världsbäst på att höra av oss till varann....livet kommer imellan på nått vis...men det är alltid lika trevligt när man väl hörs   


Dagen har som sagt varit väldigt slapp....jätte skönt! Jag har gjort en ansträngning idag iallafall dock...jag hemmagymmade före middagen.   

Det är alltid lika skönt när jag väl ta mig tid att göra det! Det gäller bara att ta sig ner på pilatesmattan och börja med situpsen...sen går resten som en dans. Har jag väl kommit igång, så flyter det på bara, och jag blir peppad att verkligen kämpa och svettas   


Det blev visst två blogginlägg idag...men jag tänkte att det är lika bra att uppdatera nu...imorgon blir det ju jobb och fredagsmys...så då lär det inte bli något bloggat. Fick ju lite "skäll" av Anna som tyckte att jag borde blogga varje dag   Ska försöka bättra mig! Det är inte alltid det händer något som känns som att det är värt att blogga om dock     Tror ni skulle tycka det var tråkigt att läsa - "idag har jag varit och jobbat...kommit hem från jobbet...ätit...och nu ska jag slappa en stund i soffan innan jag går och lägger mig" - flera gånger i veckan   


Nu ska jag slappa en stund i soffan innan jag går och lägger mig   


PÖSS!   

Av Linda Nordstrand - 4 februari 2010 10:55

Jag har jobbat sex dagar på rad nu. Det blir långa dagar, och inte så mycket tid eller ork över till att blogga. Idag är jag äntligen ledig, och kan skriva ett litet inlägg dock   


Det har väl igentligen inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Jag har jobbat, åkt hem och ätit och slappat i soffan en stund innan det är dax för sängen. Man hinner inte så mycket mer när man jobbar till kl.20


I måndags tog jag och ringde upp AnnaCarin. Vi pratade för ca 1 år sen sist...har inte direkt koll...men det var någon gång vintern/våren förra året   

Vi har messat någon gång sen dess dock...bara kollat hur den andra mår. Nu messade AC förra veckan, och vi gjorde en status uppdatering. Vi tyckte båda att det verkligen dax att vi tar och pratar med varann orderntligt, så jag ringde upp henne i måndags, ÄNTLIGEN!   

Vi pratade i 2 timmar, och det var skönt att prata med henne! Vi har ju umgåtts mycket förrut, så det kändes som igår när vi pratade. Samtalet flöt på lätt som en plätt. Vissa personer kan man vara ifrån länge, med ändå känns allt naturligt och lätt när äntligen pratar eller träffas, det är vänskap   Det brukar kännas likadant med Lena och Maria, som man träffar otroligt sällan, men som det alltid flyter så lätt med   




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards