Nya äventyr

Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Linda Nordstrand - 7 februari 2010 17:35

Oj, vilken härlig dag!   


Jag och Andreas tog en promenad i solen på f.m....guuud va skönt det var! Det var underbart att känna solen värma. Solen strålade rakt in i själen tror jag...lycka!   


Vi tog rundan bort till Bergsåker och tillbaka...det tog ca 1 timme att gå runt. Det var fantastiskt skönt!


När vi kom tillbaka till Granlo, åkte vi direkt iväg och tvättade bilen. Vi tänkte passa på att tvätta bort lite vägsalt när det var så bra väder idag   Det känns bra att ha fått det gjort.


När vi kom hem från tvättningen av bilen, så hoppade jag i träningskläderna och började hemmagymma direkt. Jag höll på 1timme med det   Kändes jätte bra!


Nu har vi ätit middag, och jag har myst ner mig i soffan med täcke och kudde. Efter en timmes prommis, en timmes gymning och tvättandet av bilen idag, så känner jag mig riktigt nöjd med mig själv, och tänker njuta av lugnet i soffan resten av kvällen   


  


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards