Nya äventyr

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Linda Nordstrand - 30 oktober 2009 16:54


Nu är det nära!

 

Imorgon åker jag ner till Sthlm, och sedan tidigt på måndagmorgon sätter jag mig på planet till Kap Verde Skrattande


Allt känns jätte spännande, pirrigt, läskigt och jätte skoj! Ser fram emot resan fantastiskt mycket!

Jag ska knäppa massa kort, så jag kan redovisa resan här på bloggen, sen när jag kommer hem.


Igårkväll var jag, Andreas, pappa, Camilla och Micke på Comedy club på brandstation, det var super skoj! Man skrattade så man fick ont i magen. Det var 5 komiker som körde, och dom var riktigt bra! Vi skrattade grymt mycket. Bara av att höra min syster hålla på skratta ihjäl sig hela tiden, gjorde att man skrattade ännu mer också! Tungan ute Det smittade verkligen av sig. Dom kör Comedy club en gång i månaden...och jag skulle gärna gå nästa gång också. Kul att komma ut och se lite live uppträdande! Alltid roligt när man får skratta så man får ont i kinderna Glad


Det är sista kvällen med min älskling på ett par veckor nu...jag kommer sakna honom så otroligt mycket Gråter

Önskar att jag kunde packa ner honom i min resväska och smuggla med honom!

Jag har ångest över att lämna honom faktiskt! Jag vet att tiden som jag är borta på semestern kommer gå super fort...schviss så är vi hemma igen. Men det känns ändå jobbigt att vara ifrån honom! Det kostar 52kr i minuten att ringa därifrån, så nått sånt blir inte frågan om Rynkar på näsan Men det finns internetcaféer där, så vi får höras över nätet istället.


Ikväll ska jag krama och pussa på honom så mycket jag bara kan, det är en sak som är säker! Kyss


Jag älskar dig Andreas, och jag kommer sakna dig! Puss Kyss


Sköt om er alla nära och kära medan jag är borta, så hörs vi när jag kommer hem! Kraaam!




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards