Nya äventyr

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Linda Nordstrand - 8 oktober 2009 22:13


Igår var vi ut till mamma och pappa och käkade middag. Vi bokade in med pappa att han skulle låna med sig släpvagnen från jobbet imorgon (fredag), och hjälpa oss köra hem bänkskivan till våran skrivbordslösning. När jag kom till jobbet idag, så såg jag att det var slut på lager av just den bänkskivan vi har bestämt oss för dock! Rynkar på näsan

Så jävla typiskt! Va besviken jag blev när jag såg det! Det ser ut som vi får in den på lager nästa vecka, men det var jätte osäker leverans på den, så det kan ju dröja mycket längre tills vi får in den igen om vi har otur. Jävla skit alltså! Det kändes ju så skönt att pappa hade tid att hjälpa oss, och att vi hade kunnat köpa med oss dom första delarna till skrivbordslösningen....men det sket ju sig Rynkar på näsan

Jag och Andreas har diskuterat, så vi kommer åka och köpa stommarna och luckorna ändå imorgon. Vi kommer även att köpa en jätte billig (145kr) kortare skiva (120cm), så vi kan börja med platsen där Andreas ska ha sin dator. Så får vi ha den skivan tills vi får in den rätta bänkskivan på lager. Den bänkskivan vi igentligen ska ha är 246cm lång...vi ska göra en dubbel arbetsplats...så jag och Andreas får varsin stol där. Det viktigaste är att få in Andreas dator från köket nu dock, så vi får ha den kortare skivan tillsvidare. Vi tycker att det är värt att lägga ut 145kr nu för den korta skivan, så vi kan komma igång. Vi kanske kan får användning för den kortare skivan sen iallafall...om inte, så är inte 145kr så mycket pengar att hänga läpp för.


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards