Nya äventyr

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Linda Nordstrand - 26 oktober 2009 11:08


Jag har köpt en ny mobil Skrattande


Jag har varit och tittat på en Sony Ericsson 995 länge, och härom dagen såg Andreas att dom hade ett erbjudande på den på MediaMarkt. Jag åkte dit på morgonen efter för att äntligen slå till! När jag kommer dit har dom sålt slut på den dock! Faan! Obestämd 

Men självklart vill ju killen som jag frågade sälja en mobil iallafall, så han visar mig den nya modell som kom efter 995.an; en Sony Ericsson Aino. Jag vart såld, och han fick sälja en mobil, så alla vart nöjda och glada Tungan ute Han gjorde ett bättre pris på den, eftersom som dom hade sålt slut på den modell erbjudandet var på, så det var ju super bra!


Här är min nya fina mobil, som jag är grymt nöjd med! Skrattande

  

Det är touch-skärm för media, men "vanliga knappar" också.

  

Det är stor skärm på den, så man kan se film.

  


Det är 8,1 megapixel kamera, GPS, Play Now arena (film, musik, spel)...etc.


Jag har lagt in massa musik i den, och suttit och "lekt" med den en hel del också, va roligt det är med nya grejer! Skrattande


YEAY!


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards