Nya äventyr

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Linda Nordstrand - 28 oktober 2009 21:24


Idag har jag och Andreas varit upp till mormor och morfar, och lagt om till vintersulor på Volvon. Morfar är ju för söt och hjälpsam! ...och mormor är söt hon oxå såklart Glad

Mamma följde med upp till mormor och morfar, på vägen tillbaka stannade vi i Bommen. Jag passade på att sola några få minuter i stå-solariet där. Vi köpte med oss Thai-mat, och åkte sen hem till Nolby och käkade lunch. Vi satt och pratade nån timme i köket, innan jag och min sötis var tvungen att åka hem till stan igen. Det vart en trevlig förmiddag Glad


När vi kom hem till stan igen, så började jag packa inför resan. Det är svårt att veta hur mycket man ska packa måste jag säga. Jag lär ju komma hem och bara ha använt hälften av kläderna...så som det alltid blir när man åker bort Tungan ute

Jag har tvättat kläder, färgat och noppat ögonbrynen ikväll också....så jag känner att jag börjar bli redo för resan. Det är några få grejer som jag måste fixa innan jag åker, men jag har ju 2 dagar på mig att göra det. Ska ta en tripp in till stan imorgon tänkte jag.


Jag och Plutis har myst i soffan ikväll, det är så grymt skönt att ligga och bara kolla tv och kramas Glad

Nu ligger min älskade bredvid mig i sängen och sover Kyss Klockan är 21.40 Tungan ute Nu har han vänt på dygnet igen, nu somnar han mycket tidigare...och vaknar mycket tidigare. Dom sista dagarna har han varit uppe före mig till och med! Det är bra att han börjar få till dygnsrytmen Glad


Imorgonkväll ska vi på Brandstation på Comedy Club, det ska bli skoj! Vi ska gå med pappa, Camilla och Micke. Mamma kunde inte följa med eftersom hon jobbar, så det var ju synd. Det ska bli väldigt kul dock Glad

Middag och underhållning är ju aldrig fel! Skrattande 


Igår var jag ju också på en väldigt trevlig middag förresten. Jag träffade bästa tjejerna på Ming Palace för att fira att söta Sara har fyllt år Glad Det var jag, Sara, Anna, Ulli och Lisse som var närvarande. Jenny och Pernilla...sthlms brudarna...saknades dock...dom tillhör ju järngänget dom också. Dom bor ju lite för långt bort nu för tiden, för att kunna dyka upp för en vardagmiddag på stan tyvärr.

Det var jätte mysigt (som vanligt) att få prata och skratta med mina kära vänner som jag älskar så mycket! Kyss

Tack för en härlig kväll tjejer! Jätte många kramar till er!




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards