Nya äventyr

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linda Nordstrand - 31 mars 2010 13:03

Jag är helt besatt i den här covern. Jag tycker att den är så himla bra! Igår låg jag i sängen och la Harpan på datorn och lyssnade på den om och om och om och om igen!   Andrew Garcia är ju med i American Idol...han har ju gjort en grym cover på Paula Abduls - Straight up också. En absolut talang! Hans partner i låten Cathy Nguyen är också otroligt bra, bra röst och så himla söt på nåt vis   





Till ett helt annat klipp som jag såg igår, hur söt kan en kanin vara igentligen?   


Av Linda Nordstrand - 31 mars 2010 11:26

Jag har jobbat sen i helgen, så jag har inte hunnit bloggat. Så jag tänkte att det är väl dax för en liten uppdatering.


I lördags efter jag hade jobbat så var jag och Andreas ut och åt med mamma och pappa på Invito. Det var jätte gott och trevligt! Efter middagen åkte vi hem till oss, och tittade på film. Vi såg "Män som hatar kvinnor". Jag är ju inget större fan av svensk film, men den/dom filmerna vill jag se. Vi hade köpt med oss hem massa godis, och myste upp oss i soffan. Filmen var bra tyckte vi allihop, och var nöjda med kvällen. Middag och film är ju aldrig fel   


Imorgon jobbar jag till kl.20, och efter jobbet åker jag och Andreas ut till mamma och pappa. Vi ska passa på att se nästa film "Flickan som lekte med elden", och fira lite påsk. Det ska bli trevligt!


Idag är jag ledig, och det känns väldigt skönt! Ikväll har vi planer på att kanske gå på bio, får se om det blir så   


  

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards