Nya äventyr

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda Nordstrand - 18 mars 2010 21:40

Andreas är hos Erik "thunis" Thunberg och kollar på hockey, så jag har varit solokvist ikväll.


Jag har inte gjort så mycket. Jag kollade på Biggest loser, och sen ställde jag mig på crosstrainern en stund. Jag sprang bara 5 km, men jag höjde motståndet istället. Det var riktigt j-vla jobbigt! Var helt slut efteråt!   


Imorgon ska jag möta upp Malin på Friskis för att ta ett gympapass vid lunch. Det var länge sen jag var på Friskis nu, så det ska bli kul   



Jag är ledig i 3 dagar framöver...fre, lör och sön. Ska bli så grymt härligt.


Nu sitter jag och längtar tills min älskling ska komma hem!   


Det är väldigt sällan han är borta på kvällarna, så det är lite ovant att vara ensam faktiskt. Det är viktigt att man umgås med sina kompisar, så det är ju bra att han kom iväg och fick umgås med Thunis ikväll dock   


Jag älskar min underbart fina Andreas så mycket! Han gör mig lycklig!   



  




Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards