Nya äventyr

Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Linda Nordstrand - 17 mars 2010 18:41

Idag har jag varit ledig, och det har varit grymt skönt!


Började dagen med att vakna till i soffan. Tittade på några serier och bara vilade...precis vad jag behövde   Jag har varit så trött sista tiden, så det var grymt härligt att bara ligga i soffan och inte känna några måsten alls.


Vid halv tolv ställde jag mig på crosstrainern och körde ett pass. Jag sprang 1 mil på 27.36 min, sist sprang jag på 28.27, så jag förbättrade tiden med nästan 1 min. Jag känner mig nöjd!


Efter ett väldigt svettigt pass på crosstrainern, så ringde jag upp Jenny och uppdaterade mig om hennes liv. Trevligt att få surra "skit" en stund.

Sedan drog jag ut till Nolby...ringde upp Sara på vägen dit, så vi pratade en bra stund också...mycket trevligt!   


Ute i Nolby umgicks jag med mamma, moster, Annelie och Elton i ett par timmar...mysigt! Lilla Elton är ju såå gullig   Helst när han inte gråter   


På vägen hem från Nolby ringde jag upp Anna en snabbis, ännu ett trevligt samtal med en av mina väninnor

Känns bra att ha pratat med 3 st av mina närmaste vänner idag, jag blir alltid glad av det   


Jag och Andreas har bokat in en dubbeldejt med Anna och Fredrik på lördag. Vi ska käka, dricka, kolla på hockey, surra skit och bowla. Vi ser alla fram emot det jätte mycket!   Längtar redan nu!



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards