Nya äventyr

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Linda Nordstrand - 29 augusti 2009 21:28


Dagen har varit rätt händelselös måste jag säga. Jobbade kl.10-18 idag...det var rätt lugnt faktiskt. Dagen flöt på rätt fort ändå som tur va.


När jag kom hem från jobbet höll Andreas på att fixa middag, och efter en stund dök hans kompis Micke upp. Det var fotboll på G. Det var lite roligt att lyssna på dom...för dom höll på olika lag...så det var ett himla liv på dom =P Andreas häcklade naturligtvis Micke en hel del när hans lag vann. Han är ju en liten retsticka den pöjken ;)


Själv har jag mest tillbringat kvällen med att slö-surfat på datorn och kikat på tv. Jag ska nog snart mysa ner mig i sängen och titta på en film tror jag.

Hmm...men kanske ett skumbad först faktiskt....det skulle vara skönt!

Jag känner mig lite frysen....


Imorgon är det jobb igen som gäller....är inte ledig förrän på torsdag nästa gång. Ola har ju åkt bort på projekt igen...så jag har fått hans tider t.o.m v.42 Skönt att veta att man har heltid på schemat några veckor framöver! =)


Ha en skön lördagkväll =)



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards