Nya äventyr

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Linda Nordstrand - 28 augusti 2009 22:10


Igårkväll var jag ut och åt med tjejerna på Ming Palace =) Det var Anna, Sara, Lisse, Ulli och jag som träffades för att fira att Anna hade fyllt år. Det vart en jätte trevlig kväll....men det är det ju alltid när vi träffas =) Jenny och Pippi fattades dock...dom har ju liksom flyttat till stor-stan. Det blir alltid att vi säger..."Jenny och Pernilla fattas". Dom tillhör ju tjejligan...dom är alltid med i våra tankar såklart =)

Vi satt och pratade och käkade gott i några timmar...det är härligt att få träffas och prata lite strunt med sina bästa vänner =)


Ikväll har vi också varit på kalas...min kusin Annelie fyller år idag =)

Jag hade inte fattat att hon bor så nära mig nuförtiden....hon bor ju med sin kille Mattias....och han bor jätte nära jue...på Högomsvägen. Annelie och jag bestämde att vi måste börja gå ut och gå tillsammans...och det känns jätte bra. Det är alltid roligare att ha något att prata lite med när man är ute och promenixar =)


Jag har varit ledig i två dagar nu...det har varit grymt skönt!

 Men nu jobbar jag i helgen...så jag har faktiskt redan myst ner mig i sängen =) Ska försöka somna i tid tänkte jag...så jag orkar med mig =)


Kram till alla mina nära och kära.


Dröm vackra drömmar =)






Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards