Nya äventyr

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Linda Nordstrand - 16 december 2009 17:36

Igår träffades tjejligan för att fira att Ulli har fyllt år. Vi gick på Allstars och käkade...det var lika trevligt den här gången som det alltid är när vi träffas!   

Det var 3 stycken som fattades dock...det var ju numera Sthlm´s brudarna Jenny & Pernilla...och Anna som inte mådde bra...så dom saknade vi!

Det blev alltså Sara, Lisse, Ulli och jag som träffades över god mat, och prat om allt mellan himmel och jord...mycket trevligt!   

 

Imorse klev jag upp tidigt och skjutsade Andreas på körskolan eftersom han skulle iväg och köra halkbanan idag. Han skulle vara inne i stan kl.7....tiidigt alltså...så när jag kom hem igen så kröp jag ner i sängen i några timmar till. Jag tittade på ett avsnitt av CSI Miami först...sen sov jag ca 1 timme efter det innan jag klev upp...skönt få somna om en stund!


Jag drog iväg till Birsta vid kl.10 för att handla dom sista julklapparna och presenterna. Andreas fyller ju år dagen innan julafton, så till honom måste det ju köpas dubbelt upp liksom. Jag hittade 2 saker på en affär som jag inte kommer nämna med namn   ...sen åkte jag till Toys R Us för köpa en julklapp till Anton också. Jag skyndade mig hem efter det, för att jag skulle hinna slå in Andreas grejer innan han kom hem från halkbanan.   

Nu är jag klar med alla julklappar/presenter, och nu ligger dom och väntar så fint under granen   


Resten av dagen har jag bara tagit det lugnt...det har varit skönt!

Jag har äntligen pratat i med Jenny idag förresten! Det var länge sen sist! Härligt att få uppdatera sig lite om hennes liv   


Det var en konversationen igår på middagen faktiskt...vi kom fram till att ingen pratar särskillt mycket med någon. Jag tror att alla har varit så trötta på sista tiden, så att det har liksom inte blivit av att man har ringt. Man jobbar, sen när man kommer hem är det dax för middag, sen hinner man bara slappa en stund framför tvn, sen är det dax att gå och lägga sig.

Jag personligen har haft otroligt dåligt samvete att jag inte har ringt och pratat med folk...men det var ju skönt att höra igår att jag var inte ensam om att ha varit anonym på sista tiden. Livet kommer imellan på nått vis. Jag vill säga dock att jag tänker på mina vänner otroligt ofta, och jag älskar er av hela mitt hjärta!   You float my boat!   


Puss på er gullungar!   



 

 

Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards