Nya äventyr

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Linda Nordstrand - 10 december 2009 22:53


Det kommer ju bli så att Andreas ska börja jobba i skogen efter nyår...vilket gör att han kommer vara borta jätte mycket. Dom jobbar typ 10 dagar - ledig 4 dagar. Om vi har riktigt otur så jobbar jag långa dagar när han är ledig...och vi kommer inte hinna träffas så mycket alls   


Ikväll ville jag bara berätta om en sak jag kommer sakna jätte mycket när han är borta....


Han har ett så sött sätt att välkomna mig hem från jobbet.

Han har en grej han gör...det händer inte varenda dag...men ofta!


När han hör mig komma in genom ytterdörren, så kommer han springandes från vardagsrummet. Han har en speciell stil när han gör sin "välkommen hem springning" som är så grymt söt! Små korta snabba steg på nått vis...och så ropar han "SNUTTIS" och låter och ser jätte glad ut. Så springer han fram och överöser mig med massa pussar!     


Det är så fantastiskt att komma hem från jobbet, och mötas av honom så!

Jag blir så glad! Om man har haft en jätte tråkig och jobbig dag på jobbet, så försvinner allt i hallen när man kommer hem. När man hör hans steg från vardagsrummet och "SNUTTIS" ropas...ett leende på läpparna och i hjärtat bildas direkt!   


Jag kommer att sakna att inte bli mött så varje vecka!


Finns massa annat jag kommer sakna också...men ikväll ville jag berätta om hans super söta "välkommen hem springning"   


Till Andreas vill jag säga att jag älskar att få ett sånt fint och mysigt välkomnande när jag kommer hem från jobbet! Tack så mycket älskling!   





Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards