Nya äventyr

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Linda Nordstrand - 26 augusti 2010 11:45

Jag ser fram emot till oktober för då har "Ledgend of the guardians (guardians of the Ga'Hoole) premiär här i Sverige. Jag gillar ju animerad film, och den här ser ut vara så grymt bra gjord! Så där såg inte filmerna ut när jag var liten iallafall!   

Jag upptäckte filmen i vintras, och har nu väntat ett tag på att det ska bli premiär på den. Man skulle ju verkligen vilja se den i 3D   


Kolla in trailern i fullskärmsläge...

Se detaljerna när han flyger genom regnet och dropparna faller på fjädrarna, helt sjukt vad man kan göra med datorer nu för tiden!   

Av Linda Nordstrand - 26 augusti 2010 11:39

Jag har totalt fastnat för en låt! Jag kör den om och om och om och om igen   

Den var med i ett dansnummer i So you think you can dance, tyckte den lät bra, letade upp den, och nu är det kört. Jag är helt fast   

Det är Anouk med låten "Lost", sååå himla bra!

Vacker låt, vacker röst och en vacker kvinna    Lyssna och njut!

Av Linda Nordstrand - 26 augusti 2010 11:14

I tisdags var jag på Afrodans på Friskis, och det var så himla roligt!   


Jag har varit 2 ggr innan, när dom har haft en gästinstruktör från Kalmar som har kört passet. Jag tyckte det var grymt roligt, och hoppades verkligen att dom skulle sätta in passet på ordinarie schema.


Nu har det hänt! Tisdagar och fredagar är det afrodans på Friskis...YEAY   


Dom som känner mig vet att jag älskar dans. Dans har alltid gjort mig lycklig. Jag har ju hållt på mycket med dans och koreografi, tex till avslutningar, teater och revy. Hela min uppväxt har innehållit dans på nått vis, men på senare år har det inte blivit mycket dans dock. Jag känner mig fortfarande som en dansare i själen dock   


Afrodans är väl inget jag har hållit på med innan, men det är dans, och kul är det!

Man blir riktigt svettig på passet....härligt! Skönt att göra något som är jätte kul, och samtidigt är träning!


Tjejen som ledde passet var jätte bra! Hon hade former och passade verkligen för att leda afrodans. Jag gillade henne jätte mycket. Det är en annan tjej som leder passet på fredagar, och jag hoppas att hon är lika bra   


Jag ska försöka hinna gå på passet på fredag också, ser fram emot det. Köra steg med namn som tex; solhälsning, fjäril, regnbåge, baka degen, himmel/jord, krukan, flaxa, trädet, elden, solen, spjutet...etc   


  



Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards