Nya äventyr

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Linda Nordstrand - 2 juni 2010 21:58

Igårkväll var jag ut till Sara och gick en promenad runt spåret som ligger där uppe vid henne. Vi gick 2 varv....vi var ute ca. 50 minuter. Det är trevligt att ha någon att prata bort några kilometer med.    Det ska vi göra fler gånger!


Idag har jag varit ledig, det har varit jätte skönt!


Började dagen med att bara slappa i soffan. Jag hade massa "måsten" i hjärnan först, men sen kände jag att man behöver faktiskt bara få vara ledig och vila ibland också. Så det gjorde jag    Jag låg i soffan till klockan var typ 13. Under den tiden hann jag med en liten tupplur på 20 minuter...jätte skönt! Det behövde jag!   


Solen hade kommit fram efter lunch, så jag ställde ut solsängen på balkongen och passade på att lapa lite solenergi. Hur skönt som helst!   


Solkräm måste ha bland den godaste doften i världen! Igentligen är det väl inte doften i sig som gör att den är så underbar. Det är vad doften står för som gör att man blir glad i hela kroppen när man känner lukten. Sommar och sol i en flaska! Love it!   


Anna ringde och surrade bort någon timme med mig under dagen också. Trevligt trevligt!   


Ikväll vid åttatiden var jag ut på en joggingrunda. Jag tog en annan väg idag. Det vart rundan runt Granlo. Den är ca 3,5 km. Det som är bra med den rundan är att det är en jätte brant backe mot slutet av rundan. Det är jätte kämpigt att jogga upp för den! Jag orkar inte jogga hela vägen upp, men jag kommer lite längre upp i backen varje gång jag gör ett försök. Jag tror att det är jätte bra för flåset att ge sig på den där backen lite titt som tätt. Där får jag kämpa riktigt hårt!   


Granlorundan (klicka för större bild)

     


Nu blir det jobb i två dagar, sen är jag faktiskt ledig i helgen. Det ser jag fram emot!   


  









Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards