Nya äventyr

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linda Nordstrand - 2 december 2010 19:47

Idag har jag varit ledig efter ha jobbat lör-ons. Jag har haft en jätte skön dag   


Helgen var lugn, den bestod av jobb, och på kvällarna slappade vi i soffan.


I måndags träffade jag mamma och Camilla på Birsta City efter jobbet. Vi käkade och shoppade. Jag köpte en present till Andreas till hans namnsdag   


Innan jag åkte hem var jag och beställde soffan på Mio som vi hade kollat in   

Vi hade varit och kollat på den för 2 helger sedan, vi beställde aldrig den då. Vi ville fundera en smula först. Hade vi beställt den , hade vi fått den innan jul. Eftersom vi väntade med att beställa den, så kommer vi få vänta i ca.8 veckor innan vi får den.   

Det känns jätte tråkigt att måsta vänta, men men...vi har något att se fram emot iallafall. Det skulle vara skoj om vi får den till min födelsedag   


Här är en bild på soffan. Vi beställt den i ett mörkare tyg dock, svartmelerat kan man väl kalla det. Vi har också beställt 2 nackkuddar. Den är vänd åt andra hållet för att passa vårat rum. I orginal är det ben av ek på soffan, men dom skulle se om vi kunde få svarta ben på den istället. Jag tycker det blir mer neutralt   


(Klicka på bilden så blir den större)

  




I tisdags hade Andreas namnsdag. Jag åkte och handlade efter jobbet, så jag kunde bjuda min älskling på middag och efterrätt när han kom hem från jobbet. Han fick en Quicksilver t-shirt i present av mig. Av min mamma och pappa fick han ett presentkort på 300:- på SF bio   


Igår hade jag familykväll på jobbet. Det var tredje gången jag har en sådan kväll, och första gången jag hade den alldeles ensam.  Det gick riktigt bra tyckte jag. Skönt!   


Idag har jag som sagt varit ledig, och det har varit så skönt! Men det är det väl alltid att vara ledig iofs   


Jag har sett massa serier...slappat i soffan och sängen. Härligt!

Jag har varit lite nyttig idag dock. Jag ställde mig på crosstrainern och sprang 10 km. Det kändes riktigt bra! Skönt att få röra på fläsket en smula   


Imorgon blir det jobb 9.30-20, sen ledig helg.


På söndag ska jag träffa Jenny som kommer hem på besök i helgen. Ska bli kul att träffa henne   


  


Presentation

Omröstning

Våren är på ingång. Vilken är din favorit årstid?
 Vår
 Sommar
 Höst
 Vinter

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindas gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards